lördag 11 december 2010

Weekends-plans;)



Ja ni känner ju till vad jag hade för mig igår:)
Idag var min nagel-tjej sjuk,hade egentligen en tid där i fm,men ärligt talat så tyckte jag det var skönt att slippa,låg kvar i sängen till sent.. så dagen har gått jättesnabbt..
Efter rundan med nisse så rusade jag ner mot Limhamn C för att träffa Anna-det är ju mitt ex lillasyster o det var ju LÄNGESEN vi var ett par så jag tycker det är kul att vi fortfarande har lite kontakt o kan ses någon gång då o då:) Vi åt en SEN frukost som mer var som en lunch-toast med mozzarella,pesto o tomat,latte+vitamindryck för mig o ceasarsallad o vitamindryck för A.
Som tur var så fick jag en ros med ett läppglans i på stan så den fick Anna förstås för hon har precis fyllt 25! GRATTIS!!

Sen gick jag o fixade några ärenden-köpte lite mer gotter till nissen i present o passade på att skänka lite till alla stackars katter out there..:(
Vilat lite här hemma,o nu är Angelica här-vi har myst med lite glögg o pepparkakor o nu en juleöl:) Jag ska snart bege mig in i duschen sen ska vi gå ut o äta,när vi har bestämt ställe (lutar åt nama)-Johan hänger med,kul för det var riktigt längesen!:D

Imorgon blir det mot Entré för att ÄNTLIGEN shoppa lite:)) Kanske Jenny hänger med,Johan var ev med lite sugen. Så det blir NICE! Sen blir det bara att ta det lugnt på kvällen med mys i soffan.. Love living,live loving<3 Becca

Inga kommentarer: