söndag 19 december 2010

Väldigt nöjd med min helg:)

Det är väl härligt när man känner sig väldigt balanserad o lycklig o nöjd-utan att något speciellt kul har hänt..Man bara känner sig glad o tillfreds..O självklart smittar det av sig!:)
Denna helgen blev precis som jag ville.. Hade jättemysigt hos Pernilla igår,hon bor så fint-så originellt-verkligen en egen stil som visar vem hon är tänk om jag själv kunde ordna det någon gång,(just nu säger min lägenhet mest knarkarkvart eller slarvig student typ..)Men hennes visar verkligen att hon är en riktig andlig konstnärssjäl-härligt tycker jag,att man inte bara följer någon inredningstrend/katalog.. Vi åt ostbricka o rödvin(-nä dessertostar gillar inte jag så mkt, men en av dem var helt ok o goda kex o päron o VIN,hade även med mig choklad:) Pratat mkt med T o det har känts mycket bra, o nu ses vi om exakt en vecka..HELT SJUKT!!:) Idag har jag känt av att jag drack lite för mkt rödvin igår o min mage har känt det,den fixar inte det..!:( Så jag har bara tagit det lugnt,chattat med T,vilat, o nu ikväll tog jag en härlig promenad i snön till thaihouse o beställde hem mat som jag ska äta strax-blir såå gott! Blir ngn film o mys med mina små djurisar med innan sängen kallar..Hoppas DU har haft en lika skön helg som jag! Kram,Becca

Inga kommentarer: