fredag 31 december 2010

Nyårstankar..

Då var det snart dags för 2011..Tycker att 2010 bara har rusat förbi..Speciellt det senaste halvåret..(Tyvärr också mitt jullov..)

Tänkte ta det här med att vara ofrivilligt själv på nyår,med det menar jag att man kanske inte riktigt är där,där man skulle vilja vara..Och speciellt nyårsafton kopplar iaf jag ihop med att det vore mysigt att ha en kille vid sin sida..
Jag vill inte gå på stor nyårs/singelfest med en massa människor jag inte känner,jag vill inte köpa en svindyr klänning (o framförallt inte leta efter den)
Jag hade tyckt det vore supermysigt att ha en liten pargrej/middag,dricka lite för mycket skumpa o bara ha jätteskoj:D Eller varför inte bli bjuden på någon jätte lyxig restaurang av sin kille-7 rätters-Ja tack!;) Eller resa på en långweekend-njuta av klimatet,ha det superromantiskt,bli friad till,o rulla runt i en stor,lyxig säng..HAHAHA;) MEN jag är ju inte alls där just nu o det får man ju bara acceptera..finns inget jag kan göra åt det JUST NU.. Utan man får bara vara nöjd med allt det fina man har JUST NU o tänker jag efter så har ju 2010 gett mig väldigt mycket som JAG värdesätter högt!

1,Jag är på god väg att äntligen få fast på Malmös bästa skola (ja har vunnit en stor tävling -b.la betygsmässigt.)Men bortsett ifrån det, så trivs jag otroligt bra med att arbeta i ett så proffsigt o trevligt arbetslag:)

2,Har fortfarande flera, fina vänner<3
Och även fått några nya:)Rätt skönt när man är singel att man alltid har något att göra-har ofta flera helger i rad inplanerade..:)

3,Gått mycket bra ekonomiskt,fått det lite bättre+varit "duktig" med mina pengar o faktiskt kunnat känna friheten av att kunna köpa en hel del o framförallt leva gott!

4,Fått mer koll på vem jag är (i vissa lägen) o därmed vad jag vill ha i mitt liv-o hur värdefullt är inte det?:) (Tänk att det bara tog 32 år att förstå vissa saker om sig själv..)

5, Fått en mer nära anknytning/närhet till GUD/JESUS och min tro/andlighet-obeskrivligt!

6,Mina djur lever o är pigga/glada fortfarande (trots en rätt hög ålder på alla 3)

7, Och nu på sluttampen av året har jag börjat att seriöst tänka på "home makeover";)

Dagens:"Ingen annan kan få dig att känna dig underlägsen eller misslyckad utan din egen inverkan till det."

"Love living,live loving",Becca.

Inga kommentarer: