tisdag 7 december 2010

Too cute too shoot..



I slutet av förra veckan fick jag en stor LV kuvertväska av en jättegullig kollega-jättefin,(lovar att jag ska lägga in en bättre bild av den inom en snar framtid)
Av en annan kollega fick jag min favoritkaka o inte bara en utan 3st-lussekatter:)
Förstår ni att jag trivs!?:D

En annan trevlig sak ang mitt jobb-En pappa kom fram till mig i tors o frågade om jag ville på blinddate med hans "flickors uncle";) Blev såklart en smula generad,det var ju lite oväntat-men ett bra betyg till mig-vilket känns bra! Idag pratade jag med "flickornas" mamma om det..HIHI.. Vi får väl se vad som händer..I will keep u updated;)Det är 4 föräldern nu som önskar mig lite <3.. De kämpar ju mer för mig med kärleken än mina vänner! TACKSAMHET o GLÄDJE,Becca<3

Inga kommentarer: