tisdag 28 december 2010

Love my danish relatives:)






Blev VÄLDIGT FÖRSENAD igår...Fick ett plötsligt o väldigt ovanligt infall att städa..så det ville jag inte avbryta så därför blev vi ca 2h försenade..INTE pga vädret knappt(-hemskt va!?)Tur mina danska släktingar är så gulliga o förstående-hade det varit min mamma så hade jag nog blivit utslängd:/
(Även om hon också är gullig-ibland..;)
Väl där fick vi sjukt god mat-kycklingfrikadeller(-så HIMLA goda)med pastasallad o olika sallader o såser till,nötter att strö över,bröd etc-såå gott!
Glass o choklad/godis efter maten. Tine var där med sin man o deras son David på 7 år nu tror jag,Gitte som vi var hos+hennes barn-Christian,Nina o Daniel.
Pratade mycket med Nina på slutet o vi bestämde oss för att vi måste ses mer..Hon som är lite mer ung o ungdomlig o har mer koll på klubb/nöjesliv i Kph gav oss förslag på vad vi kan göra ihop inom en snar framtid-looking forward;) Sen körde vi(Angelica) hem vid 22.30-o jag hade min favvis-radiokanal på-100fm,superbra låtar hela vägen hem o inget snack(-mycket 80) Lite mer än en timme senare var vi himma på Limhamn igen o sängen kallade..Becca

Inga kommentarer: