måndag 13 december 2010

Söndag=shopping.





Efter att jag hade flamsat runt,druckit lite vin,kaffe o chattat med Thomas<3 så fick Angelica äntligen som hon ville o vi åkte till entré för lite shopping,jag lyckades hitta en del:)) Men först fikade vi såklart-blev quesadillas+latte för mig o ceasarsallad+te för A. 2 skjortor fick jag med mig-en får ni se en bild på o den andra är lite större,mer pojkvänsskjorta,rutig o vardaglig. Sen gick vi in i min favvis-butik (nästan iaf)Kicks-där köpte jag en fet ögonkräm ifrån Dr.Hauschka+ansiktskräm/rose krämen-bra för min känsliga hy som lätt kan bli röd-riktigt FET o det behövs nu under vintern!Köpte också en ögonskugga i en knallgrön färg (colibri) Köpte även en mascara-kört med Max Factor Calori nu i något år o den är minst lika bra som de DYRA jag köpt innan. Fick även en liten mascara ifrån smashbox på köpet;)Sen gick vi förbi en telenor butik där jag blev helt stum av ett SJUKT snyggt skal till iphonen..Såklart kostade det 2,700 o var ett Swarowski-skal..o efter att ha tänkt lite på det så beslöt jag mig för att köpa ett för 300 kr istället som också är väldigt glammigt;)Men mycket möjligt att jag köper ett Swarowski skal en dag snart..Eller LV som jag gillat länge. Säljaren kallade mig t.om "damen swarowski"- jag ringde min mamma för att höra vad hon tyckte..MEN det blev inget kul svar där..hon började prata om att jag behöver en varm jacka o att jag måste till tandläkaren o sånt TRIST+att hon skickade typ 2sms om att jag inte skulle köpa det..:) När jag kom hem o var helt förfrusen så var det skönt att ta ett varmt bad o ett glas vitt,mysa med mina småttingar o kolla lite på beck o ha en underbar,liten chatt med Thomas<3 Becca

Inga kommentarer: