torsdag 23 december 2010

Min mammas b-day och julshopping:)




Idag är det den 23/12 och min mamma fyller 62 år(-skiljer oss exakt 30 år)Min mammas tvillingbror i Thailand fyller naturligtvis också år idag-GRATTIS!
Jag var hos min mamma tidigt i em och fick bubbel och en supergod o fräsch kräftstjärtsallad:) Sen gick jag iväg (i sista sekunden,som vanligt..)för att fixa klappar till min kära mamma-tur att jag har rätt lätt för att fixa bra klappar:D Blev även fördelsedagspresent-FINA blommor o ett kort där jag skrev att jag ville bjuda ut henne på middag snart:) Annars blev det Weledas bodywash-rose,(passande för henne som älskar rosa o rosdoft)+deras dagkräm,presentkort från guysndolls,stärkande nagellack,en blommig/rosa fickalmanacka och en fin handtvål(-savon de marseilles) Blev även lite till mig...Köpte en likadan tvål till mig(-ni vet jag gillar lyx på toaletten:)3 aromaoljor till värmeljus i dofterna:kanel,citron och nektarin,Weledas citrus bodywash+nattkräm rose. Blev även en julgrupp till både min mummy o min kära granne Stina (som passar nisse då o då)+choklad till henne. Så jag är supernöjd;)Allt detta på ca 1,45-bra va!? Imorgon blir det klappar till mina små djurisar<3
Ikväll blir det MYS med dem+något mysigt eller ännu hellre något lite läskigt på tvn..PEACE,Becca P.s Något väldigt positivt med Weleda förrutom att det är bra är att det är INTE testat på djur:)

Inga kommentarer: