tisdag 14 december 2010

Musikalvecka o ledighet..

Är trött o kommer bli tröttare.. Nu tänker ni kanske: vaddå en julpjäs för barn på en fsk- hur jobbigt kan det vara? No no think again and think BIG!! Alla elever är med o medverkar från 1-15 år- (men de som är yngre än 6 medverkar bara lite) Vi har 3 klädesombyten o att få rätt på det o hur/ var/ när de ska gå in är inte det lättaste- Vi har 21 barn, en kollega är sjuk så vi var bara 2 idag, min kollega tog killarna o jag tjejerna. Lärarna springer omkring med headset o allt har varit stirrigt men gått bra ändå, men nu är jag sjukt trött.. O idag var bara genrep- hur ska det då bli imorgon då vi har 2 skolföreställningar o på frekväll är det för allmänheten så då blir det ju mkt föräldrar/ familj o bekanta. Kan varmt rek dig som läser att komma o titta på fre!!:) Bilj säljes för 50 kr på plats o det börjar 18, varar nog lite mer än en timme. Nu är det dags att sova strax- upp vid 6:/ Behöver verkligen ledighet nu!! Ska vara ledig 23-3/1 sen jobbar jag 3 dgr för att sen ta en klämdag så att jag får en långhelg där:)Vill bli helt frisk ifrån denna dumma förkylningen,sova ut ordentligt, orka ta hand om vardagssysslor mer.. O umgås med nära o kära! Ser självklart också fram emot att träffa Thomas..;) Har också lite andra spännande planer, men det får ni kanske höra om lite längre fram..;) Sov gott! Becca

Inga kommentarer: