onsdag 29 december 2010

Lunch+shopping






Angelica sov ju över här till igår,vi åt lunch hos min mamma-jättegod o stor sallad med b.la kräftstjärtar,ägg o avokado+bröd o en god bredbar ost till.
Sen begav vi oss iväg mot Åhlens-tittade i några butiker till,men vi höll oss mest på Åhlens-såklart orkade jag inte prova kläder(-blivit såå lat med det)o vissa affärer (där det är för rörigt)orkar jag absolut inte leta runt i.. För tillfället är jag inne på att fixa om mitt hem-köpa nästan allt nytt och i min stil:) Kan tänka mig att ni kanske tänker-kan du det? MEN det är faktiskt så att jag har en bra o bestämd smak på vad jag gillar o vad som går ihop-detaljer är viktiga tycker jag:)Sen att jag inte kan fixa det rent praktiskt-sätta ihop osv eller städa det är en annan sak;)Därför jag har en snäll o händig Angelica-väninna..
Blev iaf mycker fint igår-vitvinsglas från iitaala (de jag hade innan har gått sönder,ej av mig dock..)En fin ljusstake,3 iitala ljusstakar med ett stort ljus som passade perfekt till ljusstaken o det nya(-samma färgnyans)och en iitala-skål i samma färg til mitt vita bord,2 marimekko handdukar till badrummet och en kroppsolja-citron från Weleda. Sen var jag så oglamourös så vi körde förbi drive through BK o jag köpte mig ett meal-som vanligt blev jag rätt besviken(-tycker de vegetariska burgarna är äckliga nuförtiden o att det känns ännu fetare än förr..)Och som mysigt avslut på en mysig dag så blev det "criminal minds" (2 avsnitt) i bädden,med mina nya fina saker o mina finaste små älsklingar<3 Becca

Inga kommentarer: