tisdag 7 december 2010

Helgen





Haft en trevlig helg-men den rusade förbi,kände inte att jag hann vila jättemycket eller städa(-men det "hinner" jag iofs aldrig..)
I fredags gick jag o köpte Vespa pizza direkt efter jobbet o bjöd min mamma på det+deras goda glass,hon bjöd på rödvin till det-mycket mysig kväll o start på helgen!
I lördags chattade jag rätt mycket med Thomas under dagen. Tidigt på kvällen åkte jag in mot möllan o mötte upp Jenny-vi satte oss på Metro-gillar det stället! (Men servicen där kunde varit bättre) Vi tog iaf glögg med lite pepparkakor till-såå mysigt o gott! Sen gick vi till stammisen där-curry house o käkade indiskt(gott o väldigt prisvärt!)
I söndags träffade jag Jenny på värnhem o vi promenerade till kyrkan-united i kirseberg-christmas showen var bra-gillade speciellt musiken som var väldigt blandad (som vanligt) o höjdpunkten för mig var när pastorn kom in o talade-han är såå bra!!
Fint budskap,som man verkligen kan ta till sig-om fördomar, olikheter etc.
Tyckte om när han sa: Alla är välkomna till GUD på julafton<3 Becca P.s kommer lägga in lite korta klipp ifrån showen i dagarna-man ser nästan inget (för vi satt långt bak, men ni kan iaf höra lite o kanske se lite på deras widescreen:)

Inga kommentarer: