måndag 13 februari 2012

Början av veckan o valentine...:)

Kunde jobba idag, eftersom magbacillen var en snabb o lindrig variant:) Jag har några bilder från helgen-de kommer i veckan+ fler bilder överlag, orkar inte lägga upp foton nu, såå trött-insomnia fortsätter...:/ Denna veckan har vi Bokens vecka-varje år har vi det, och i år handlar det om Bröderna Grimm-o vi med minstingarna valde Askungen, o under veckan kommer vi gå in på olika avd där alla jobbat o byggt upp deras saga, blir även prinsess-saga imorgon i Rytmiksalen där våra duktiga musiklärare medverkar:) Kul grej att få upp barns intresse för sagor o författare! Nog om det. Imorgon är det valentines day;) O jag kommer inte kunna blogga då... Har nämligen bestämt med Pernilla att vi ska ut o äta:) Vi ska även dricka lite vin här först o jag ska fixa riktigt gott tilltugg. Sen går vi ut o äter. Man måste verkligen inte ha partner för att fira denna fina dag! Så glöm inte att uppvakta ngn i din närhet som du gillar! Måste inte vara dyrt, men ngt fint... O hade jag haft pojkvän så hade jag definitivt velat bli uppvaktad ordentligt!!! Ansträngning pls;) Förra året blev jag lite sött uppvaktad av en dejt under dagen-det var kul såklart... Men den jag ska va med ska vara helt rätt för mig.. Inte nöja mej med annat, för jag trivs bättre o bättre i mitt eget sällskap också!:) Så om du är min vän, så tjata inte om killar-inget alls så kul enligt mig att prata om, ingen fjortis längre... Händer det så händer det, men tills dess-har jag det sjukt trevligt on My own o med vänner!;) Om jag tror att jag blir uppvaktad imorgon? Förmodligen inte av en man-eller kan hända faktiskt... Men får en present av min mams!:) Hjärtlig kram, Becca<3

Inga kommentarer: