fredag 3 februari 2012

Roliga paket med posten...






Häromdan när jag promenerade hem från jobb så hämtade jag även ut 2 paket på vägen,ett var ifrån "Bangerhead"-det var Morrocan oil-som är såå trendy nu,Montazami o en massa andra skriver/pratar om det,så jag beställde hem en liten flaska(-för som ni vet är jag inte en hairstyler tyvärr...) Även klickat hem "Redken all soft serien ifrån "Bautyplanet"känns jättebra,innehåller arganoil o doftar GOTT.

Hämtade även ut ett paket ifrån "Bodystore". Jag köpte vitaminer-omega 3(-Pikasol)Perrelis shaker i fin rosa färg(-så flickorna blev lite lite sugna idag haha,ja inte alls pojkarna för alla jobbiga genusmänniskor därute;)Proteinpulver-det var inte jättegott...men kanske ngn desperat gång istället för en god macka:/ Massa choklad som är ASGODA!!! o med MYCKET färre kalorier än vanlig choklad:) Några små förpackningar av Weleda produkter-kräm etc:) Perellis vitaminer med Omega 3,6 o 9 som ska vara bra sammansatta för just kvinnor.

Får även en MASSA tidningar som jag knappt hinner läsa-men roligt när de kommer iaf:D Becca

P.s Shakern är även jättebra att ha när jag promenerar med Eva på rasten,jag kan ha kaffe eller te i den-idag blev det te:) Ayurvediskt te med ett fint budskap varje gång:)

Inga kommentarer: