lördag 18 februari 2012

Mellomyys



Sitter o kollar på mellon i pyjamas,nisse klistrad intill mig,ljusen tända,lite vin i glaset,nyinköpta vita tulips-snart står jag vid spisen,(ja ni vet väl att jag äter på sydeuropeisk tid;)

Låten Mirakel hade jag nog kunnat gilla mer,om en man som kunde röra sig o kanske sjunga med lite snyggare var med:/ Känns som Ranelid är för gammal för sånt här,kan inte följa instruktioner osv- sooo full of himself...O nu blir det väl ännu värre...han känns osäker o därmed väldigt uppe i sitt eget ego,sen plussar jag ju på lite "inside info" med...

Inte många bra ikväll-men var nog rätt de som gick vidare,tror att Molly o Mattias är mina favvisar ikväll! Molly var bäst-mest inlevelse o sjukt bra röst,sen är ju Andreas en riktig HETING...;P

Yes nu hörde jag att Molly gick vidare direkt till finalen:D O Ranelid...ESC hade ju fimpat oss direkt...:/ Men folk tänker inte längre än näsan räcker...

Forts av kvällen blir en matig,supergod soppa med bröd till,sen exotisk frukt till dessert till spännande Wallander på tv. Kisses,Becca

Inga kommentarer: