onsdag 8 februari 2012

New things o sjukdomar...


Fick ännu ett par mysiga,tjocka mysstrumpor av min omtänksamma mami(-älskar såna strumpor) Jag köpte en ny deo på apoteket-vichy,tror den är bra-för mig har dove varit riktigt kass..O biotherm bäst...men hoppas denna funkar,(inte billig,men ändå lite lägre pris än biotherm.) Blev även en intimtvål. Fick även Lumenes dag o nattkräm av min mami:) Bra om budget kan funka lika bra som mina dyra krämer! (Nu behöver jag lägga slantarna på kommande resor...)Åk självklart med betyg;) Becca

Något mindre kul: 2 fall av magsjuka på min avd...:( o även svinkoppor...Mest rädd för det förstnämnda såklart... Men lillördag nu,o än så länge mår jag bra,har det mycket mysigt o "klarar av min fobi" bättre o bättre:) Nu blir det lite matlagning,o det blir självklart något riktigt smarrigt!

Till föräldrar out there: Vi som är hemma när vi är sjuka är inte sugna på era barns baciller...håll dem hemma-för respekt över era medmänniskor,vi som arbetar vill inte förlora våra ( låga)löner för att ni inte kan vara hemma med era sjuka barn...eller hålla hemma syskon till sjuklingar/föräldrar...Många är bra på detta,men detta är en vädjan till de som inte är det! Tycker självklart också synd om barnen som tvingas vara med hos oss-i vårt tempo när de inte mår helt bra...Sett det alldeles för mkt i mitt jobb tyvärr:/ Var inte ego där!!!

Inga kommentarer: