torsdag 2 februari 2012

Snart helg igen!

Veckan går rysligt snabbt-skönt för härlig vår väntar o underbara sommarresor för mig:D Men idag blir det en lång dag... 8-20... Först jobb,sen planering o sen personalkonferens. Sen äntligen myskväll med mina små<3 Haft en mysig etiksamling idag o varit ute på min rast o promenerat med Eva-härligt med stilla, iskallt o soligt väder:) Igår promenerade jag hem från jobb i snön, hämtade även lite roliga paket, (berättar senare vad det var!;) Nu ska jag väcka en massa barn o snart mellis! Såhär ser min helg ut: Fre: På kulturmöte på morgonen, jobb-16,fixa nailsen 17, sen myskväll. Lör: Zumba på fm,hem till en kollega med familj o äta middag o kolla på mellon såklart:) Sön: Frukost på ett café med Linda o hennes lilla tjej, sen SHBAM, sen vilosöndag.... Kraam! Becca

Inga kommentarer: