lördag 18 februari 2012

Fredagskväll




Igår mådde jag inte helt hundra när jag kom hem-huvudvärk o lite småförkyld/slö...Så jag bestämde mig för att göra det lätt för mig,jag köpte med mig hem hamburgare ifrån gatuköket-egentligen inte min grej...Men det var ok,o då kunde jag komb vovverundan med matfix;)Så det blev en 150g med ost,liiite dressing,ketchup o sallad o en minipucko(-nissen fick också smaka lite:)

Tog mina vitaminer med-kör ju på Vitamin D-sjuukt viktigt! Flera olika Omega 3 kapslar,sen tog jag lite echinagard med.

Slökollade lite på Skavlan o läste tidningar,la mig tidigt o var ute på natten o släppte ut kise,o släppte in tidigt på morgonen,sen sov vi vidare ett par timmar,skönt! Då känner man att helgen börjat-alla snackar om fredagsmyys,(inkl jag;)men för mig är lör o sön mycket mysigare:)Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena tjejen!

Varför äter du olika Omega3?

Mvh Andy

Beccas sida sa...

Hej Andy! Ja det kanske kan överdoseras?! Beställde lite olika produkter på bodystore, bl.a. en burk med omega 3,6 o 9 i, sen fick jag ytterligare en annan burk-annat märke för en liten peng:) Äter fisk flera ggr i veckan med... Så kanske ska nöja mig med en åt gången. Kram B