fredag 17 februari 2012

TGIF

Vaknade o hade lite huvudvärk imorse igen-haft det mkt de senaste dagarna... Tror det är ngn liten sjukis på G... Bara det stannar vid liten o utan kräk!!! Igår fick jag va med om en kaskadkräkning vid frukostbordet tex:( Buhu detta är ingen bra period för emetofober!!! Nog om det, idag har jag bl.a. haft rytmik med våra små-kul! Vi har bara 7 barn idag;) Nu rastar jag mig på en stor madrass med örtte,o ska snart få massage:) Ikväll blir det verkligen vila som gäller! Mår jag ok imorgon så blir det hotellbrunch på Rica i stan med sköna Marisela o en vän till henne-fd kollega. Sen antingen Mellon hemma själv eller hos Pernilla. På sön Brunch igen vid 12-riktig brunchhelg!:) O då med en tjej från kyrkan-Maria o Catharina, kul med nya möten o människor! Ha en skön dag:) Becca

Inga kommentarer: