onsdag 29 februari 2012

List-tajm...


1,Senaste samtalet?Eva tror jag...
2,Senaste sms?Angie.
3,Senaste love? Niklas(-det lilla andra som varit,vill jag ej kalla love...)
4,Senaste största kärlek? what? Andreas passade mig nog allra bäst på alla sätt o vis-men det var mååååånga år sedan,så han får dela plats med Niklas-mitt ex.
5,Senaste intresset?Nämner jag inte här...
6,Senaste dejten? Oj läänge sen...Kanske Thomas? Eller en annan supergullig kille (but not for me) för typ ett år sen...Vet inte om det senaste med T kan kallas dejt hm,hmmm;)
7,Ngn flirt nu?-Njä...
8,Längtan? Längtar otroligt mycket till Nice i juni-men även Palma i höst...Att få komma bort lite,njuta av en fiiin utsikt,ingenting att passa,bara göra som man vill...LYX!
9,Bästa beslutet 2012 hitills-Att börja träna... så skönt för kropp o själ...
10,Vilka länder kommer du besöka i år? Denmark,France,Italy and Spain:D
11,Vill du finna Mr.right this year? Om GUD vill...<3
12,Gillar du Estelle-det nya prinsessnamnet? Yes,tror det passar väldigt bra till deras lilla flicka,namngrejen är väldigt viktig o privat tkr jag-upp till var o en,sååå fint att de valde mellannamn efter andra viktiga människor i deras liv-släkt osv<3
13,Hen? Urfånigt...usch pinsamt!!!! Lägg fokus på det viktiga istället, o var stolta över ert kön-våga visa o stå för olikheterna vi faktiskt föds med!:)
14,Bäst med dopet? Förrutom att jag känner mig närmre GUD...Jag har mycket lättare för att förstå mig själv,skilja rätt från fel-inte alls velig längre-HAN visar mig vägen...o HAN hjälper mig att se allt positivt runt omkring mig,varje dag!:) Becca

Inga kommentarer: