torsdag 16 februari 2012

Min Valentine...








Jag hade en fantastiskt valentine! Det blir ju vad man gör det till;) Först fick jag choklad o fint kort av ledningen på jobbet,sen pysslade vi hjärtkort med barnen,sen fick jag en liten god present av en kollega,o sen gjorde densamma supergoda mini hjärtscones:)

När jag åkte hem så handlade jag en massa goda saker till kompismys hos mig,skyndande hem,röjde undan lite,tände doftljus/ljus,fixade tilltugget-förrutom traditionella snacks så blev det JÄTTEGODA "crostinis" med räkor,en god röra av: yoghurt,rödlök,citron,dill o peppar med en klick kaviar (rom)på-sååå goda...Mango till det-älskar det. Vin till det,rött o vitt(-Pernilla älskar rött)
Vi hade det jättemysigt,pratade mycket osv. Så vi gick aldrig ut o käkade,för vi var inte tillräckligt hungriga efter min förrätt.

Jag köpte lite blommor o annat till Stina-som hjälper mig med nissen,Pernilla fick ett doftljus av mig,Min mams fick en jättefin tulpanbukett med egen gjort kort till. Av Pernilla fick jag badkulor o ett sött kort. Av min gulliga mamma så fick jag en mini champagne flaska o fina underkläder:)

Hoppas ni också hade en skön alla hjärtans dag,o att ni kände tacksamhet över alla fina människor/djur i er närhet<3 Becca

Inga kommentarer: