söndag 5 februari 2012

Iväg på middag o melodifestivalsmys






Efter promenad igår så var jag helt SLUT...Så jag vilade en stund-o det var inte så smart...Blev en bra stund försenad till middagen hos gulliga Fredrik o Josefina...Men men de var snälla:) De har en liten son på snart 4år (supercharmig o sööt, o som går på skolan)och en liiten söt plutt som jag fick bära på lite<3 Där var även David som arbetar på fritids på skolan o hans fru Sara med deras lilla SÖTA dotter:) Vi åt kinamat-Fredrik hade själv friterat kyckling som vi åt med ris,sallad o söt/sur sås. Sen fick vi lite snacks o ostbricka till mellon som vi såg via projektor:) Vi drack alkoholfri "Chapel hill" inte varje dag det händer mig;)... Sen vandrade jag hem i kalla limhamn,var hemma vid 22,gick med vovvisen o sen läste jag lite tidningar,o la mig rätt tidigt.

Vad tyckte jag om melodifestivalen då? Jag gillade den överlag,tyckte några av låtarna var helt ok-vilket jag sällan tycker sådär direkt. Tycker helt klart att Loreen var bäst-riktigt grym artist o hon hade en sååån bra utstrålning o röst-gillade verkligen låten med,o den känns rätt internationell också,vilket är bra(-det glömmer ofta svenskarna när de röstar...)Jag gillade också Afrodite-som tyvärr inte hängde med,tyckte hardcore bandets låt växte o växte-en av de som var med,var Saras kusin så det var ju lite extra kul för henne att de gick direkt till final. Sean banan-ehh nääää hör inte riktigt dit tycker jag...:D Thorstens låt fastnade jag inte heller för direkt. Marie Serneholt-hon är ju grymt snygg,MEN hon går inte riktigt igenom på något sätt-o lite för "käck"/energisk på något vis för att kunna vara sensuell/sexig...O låten var inte alls bra... Nä, där ser man att traditionell skönhet är inte alltid bäst...Man behöver något annat som artist tycker jag.

Inga kommentarer: