söndag 26 februari 2012

Härlig lördag- with the single girls;)






Hade jättetrevligt hos Manda igår med hennes ubersöta dotter o Katarina,drack lite rödvin,åt jättegod tortilla+ en massa skvaller,killsnack etc... O så melodifestivalen förstås:)

Vad tyckte ni om den? Jag tyckte att de 5 som gick vidare var rätt! Miskowsky fastnade jag inte för direkt,men den blev bättre o bättre,så helt ok(-men inte mer tkte jag)Perreli var ok-borde gått till andra chansen iaf tycker jag,jag som älskar 80"s gillade Dynazty,sen var Dannys låt rätt bra,men han sjöng inte alls lika bra som när han sjöng in the club förra året... Dessutom lät det verkligen som en lovsång-You are amazing<3

Skulle jag gissa just nu o önska så tror jag att Danny,Molly o Loreen kommer ligga i täten...Loreen helt klart bäst hittills enligt mig,men jag kan absolut ändra mig efter andra chansen...Becca

Inga kommentarer: