onsdag 15 februari 2012

Helgen

Trots att jag inte kände mig helt hundra när Angie kom hit i lördagskväll,så hade vi det jättemysigt,o jag var glad över sällskapet! Hon handlade o lagade mat också:) SNÄLL...!
Vi åt fiskbullar haha-men det var bra för min ömma mage...drack lite vin också o snacks senare på kvällen,till festivalen:)

Tycker Melodifestivalen håller bra standard i år,jag gillar programledarna (till skillnad ifrån förra året-katastrof:o) Härligt att de bjuder på sig själv,o att Helena Bergstöm är med. Vi tyckte om låtarna som gick vidare-men önskade att Ulrick o Timoteij skulle bytt plats...

Kändes inte bra att inte få min dagliga promenad i lör (eftersom jag var sjuk) Men på söndagen efter mysfrukost-med muffins o annat onyttigt...;) Så blev det en strandpromenad i snön och i vackra G.Limhamn,var fantastiskt! Mötte några katter på vägen,som ville mysa med mig<3

Angie åkte vidare på födelsedagsmiddag o jag gick en liten promenad till,köpte med mig thai hem o hade det skönt framför Lykke b.la:) Becca

P.s Försökt ladda upp bilder LÄÄÄÄNGE- 2GGR.... Nu varken orkar eller hinner jag prova igen...Har huvudvärk o måste äta o annat-Bakpotatis med räk/romröra ikväll,nyttig variant!:) Så bilder får ni vänta med lite till tyvärr...Då får ni också höra om en fantastisk lotion+min valentine b.la;)

Inga kommentarer: