lördag 25 februari 2012

Härligt med vår...






Jag har kommit fram till att jag verkligen älskar att vi har olika årstider-alla har en charm i sig,(det enda jag tycker är att vi har lite för mkt grått o blåst/regn här...)Men så länge det är en fin o mild höst som det var förra året så är ju hösten hel nice,med alla snygga kläder, fina färger ute,mys i tvsoffan med tända ljus,AW osv...Vintern älskar jag när det är stilla o iskallt-man känner den friska o krispiga luften när man andas in...härligt för promenader-kika in i människors hus där de myser...Och JULEN,alla julkonserter, LOVELY! Sen våren är nog en favorit rent vädermässigt...Senvåren med 15+-20 sååå skönt...Förra påsken hade vi ju sååå skönt väder här...Angie var i Barcelona o hade sämre väder än vad vi hade här...Så man kan ju alltid hoppas! Sommaren är såå härlig-njuter av en latte i trädgården,många härliga middagar på uteserveringar etc...

Har redan planerat hur mina nästkommande år ska se ut, när det gäller semester,haha!
En weekend under påsken till Spanien,Italien,France etc...En vecka i början av juni,2v i juli-¨(då skolan har stängt) då jag slappar hemma o gör småutflykter.Och en långweekend i slutet av sep/okt till ngt varmt...:) och 1-2v i dec/jan,bra planerat va!?:D

Bilderna är ifrån tors/fre på jobb,förenar nytta med nöje-semlor o motion på rasten;)

Inga kommentarer: