lördag 11 februari 2012

Synd om mig, men ändå tur...

Vaknade inatt o skulle ut med nissen i trädgården, efter bara en liten stund så insåg jag att jag var magsjuk:( Satt uppe o sprang till toaletten flera ggr mellan 3 o 5 inatt... Läste tidningar, kollade face o bloggar-blev rädd att jag skulle spy-men det kom inte, thank god! Ja jag bad till honom om det... Sen sov jag mellan typ 6 o 12, mami köpte lite proviva, tropicana o toast bröd. Jag hade ju planer i helgen, men de blir lite annorlunda nu.. Men ändå ok! Angie-modig som hon är, kommer hit nu ändå:) Vi får försöka inte vara så nära o hon får röra det vi äter etc... Får bli något milt-fisk tror jag, för jag är öm o känslig fortfarande... Vi ska se melodifestivalen-kul! Vi brukar rösta o tramsa oss:) Återkommer såklart med vad vi tycker;) Lördagskram, Becca

Inga kommentarer: