söndag 26 februari 2012

Perfekt söndag...



Fick äntligen träffa Jenny!:) Åhh vad jag fick en bra start på dagen med henne,ärligt o kul samtal-vi hade såå mycket catching up to do... Love her!

Åt först en frukost/fika på kakboden,sen gick vi en lång strandpromenad-såå härligt o lite vårigt väder:)Handlade lite på vägen hem.

Nu tvättar jag lite,kollat lite tv,är helt slut...blev lite vin igår o jag kunde därför inte sova bra inatt...Så jag måste nog vila lite strax,trots att jag inte alls har tid med det:/ Måste ta tag i en stor disk(-att jag aldrig lär mig...)måste även tvätta färdigt,o bada också,sen är det Lykke yeyy! Sen förmodligen Wallander o lite tidningsläsning innan bädden.

Hoppas du får en fin söndagkväll,nu ut med min älskade vovve<3 Sen pytt i panna faktiskt- Becca(som önskar sig en söndag till,där hon bara kan lata sig hemma...)

Dagens: (En stor favorit)"Be the change you wish too see in the world".

Inga kommentarer: