fredag 3 februari 2012

Tragiskt...





Jag följer ju Blondinbellas blogg,tycker hon e svinbra på att blogga,lever mkt nice o är en riktig livsnjutare,sen kan jag tycka att hon borde lära sig att varva ner lite mer, o bara umgås mer med sig själv o liksom kunna ta det mer lugnt+hon verkar inte vara en djurvän,vilket jag alltid tycker känns elakt men,men...Annars tycker jag att hon är super!:)

Det jag tycker är tragiskt är att nu är hon på kryssning o njuter av livet till fullo-som hon verkligen är BRA på! Då lägger hon ut bikini bilder o fina bilder (från Bahamas tror jag det var)Jag tänkte mest på hur fint där var, o hur härligt det såg ut...då får hon en massa kommentarer om att hon är för tjock o lever ohälsosamt osv....:/ SÅÅÅÅ himla svenskt....Jag tycker det känns skönt att inte hon också drabbats av den sjuka hetsen som alla andra bloggerskor (o även vänner man har) gjort...det är så tragiskt...Hemskt att det är det alla tänker på...O det är inte så att Blondinbella är fet o sjukt onyttig...Men hon njuter av livet,so nice!!! Önskar att fler kunde göra det...O att tjejer kunde vara mer schyssta mot varandra...

Man förändrar sig faktiskt med åren med,en del av oss iaf! När mina klasskompisar i 7an hade armsvett o finnar på stora bröst, o kurvor o hull,så var jag pinnsmal med små stenkulor till bröst,inga finnar o verkligen inget hull! Lärare trodde att jag var anorektisk,men jag hade inte en tanke på mat(-jag åt vad jag kände för)men vägde ändå 49kg fram tills att jag var 19. Nu går jag däremot lätt upp i vikt o måste träna GRYMIT mycket o äta rätt lite för att vara smal...

Vi är alla olika är mitt budskap-Blondinbella är inte tjock,bara inte jättesmal...Hon njuter o strålar o det är härligt. ÄLSKAR att hon lägger upp fler bikinibilder på sig själv med coronas o rosé på beachen;)Det sista vi behöver är hetsning med att vara spinkiga för att vara snygga,hon är snygg oavsett! Becca

Inga kommentarer: