söndag 5 februari 2012

Sweet sunday

Började dagen med en snabb vovve-runda-han gillar inte detta vädret precis,han e ju inte riktigt gjord för det,om man säger så...:O Sen tända ljus,en del av Nyhetsmorgon som var jättebra idag:) Drack fullkornsvälling,kaffe o örtte+2 knäckebröd till det.

Nu ska jag ut med nissen igen en snabbis,sen en långpromenad i ett härligt väder idag med: minus 5 o sol:) vid hamnen/båtarna o havet,får se hur långt man orkar-gör ju ont i kinderna,så alltför långt kanske inte är så nyttigt... Men blir minst 45min iaf.
Sen köpa med mig hem tulpaner o melon tror jag-blir räkor ikväll,så får handla hem lite som passar med det:) Lite vin till det med... Housewives-avsnitt,Lykke o Wallander b.la på min tv ikväll-ser verkligen fram emot en myys dag o kväll med mina små o mitt egna sällskap:)
Ha en skön dag,o glöm inte att vila...

Btw:Jag tänkte börja med en ny grej några dagar-eller kanske fler, eller då o då-blirdet nog-tänkte börja lägga ut bibelord som "Dagens" till er,bibelord som jag verkligen tycker är vackra o sanna!<3 Becca

Inga kommentarer: