söndag 30 december 2012

Årskrönika 2012

Ja som vanligt måste jag ju också ha en liten årskrönika;) Tyvärr utan bilder denna gången:( Ledsen över det,självklart måste det lösas! Tacksam att några av er är kvar fortfarande iaf;)) Och jag skulle bli glad över lite fler kommentarer:)) Först tänkte jag 2012-det har inte hänt så mycket!? Sen när man tänker efter så har det faktiskt hänt en del:) Jag är glad över att jag tog ett positivt beslut för hälsan-började promenera jättemycket och skaffade gymkort,dansade mig i form-lite bättre iaf;) 4 kg gick jag ner,o tyvärr har det stannat där... Får snart hoppas på ännu bättre resultat lite längre fram med hjälp av både minskat matintag,mer proteiner och komma igång med träning ordentligt igen! Det gjorde väldigt mycket för min psykiska hälsa med! Tänkte inte på småsaker,var inne i en sund bubbla med mig själv-som var skön! Två resor har det blivit i år,Nice igen och Palma:) Palma resan i okt var bäst och något av det bästa i år!!! Lyxigt,soligt,avslappnat o njutning! Samtidigt var det grått o kallt i Malmö;) Förmodligen blir det en resa dit igen 2013:) Nice var lyxigt,fint,soligt o god mat, vi var där 1v i början av juni-låg på en lyxig beach då det fortfarande inte riktigt var sommar i MÖ. När jag kom hem så hade jag tyvärr drabbat av en ond grej som krävde ett ingrepp under narkos:( Vet inte om jag haft så ont tid.. Hade iaf aldrig varit nedsövd,så det var nervöst-men gick bra o var lärorikt! Tyvärr har det inte läkt som jag trodde... (Så jag är orolig över nytt ingrepp) Dopet förändrade mig en hel del,det har jag verkligen känt av hela året! Har förändrat mig o gjort mig till den jag vill vara/är egentligen på många plan:) HAN leder min väg,så att vägen blir mer jämn... Nobelfesten,min mammas födelsedag,en dag i Kph med Angie och Nellie,gudstjänst i Skanör,nytt möte/ny vän o äntligen ny kollega på min avdelning-Rebecka:) Är några roliga saker till som hänt 2012! Av 2013 önskar jag mig fortsatta friska o glada djur-Älskar dem såååå mycket!!!:) Önskar att jag får vara frisk,min mamma allt det bästa,hoppas ha mina goda vänner kvar och jag välkomnar även nya,pigga bekantskaper,spontana möten,o öppna människor med självinsikt och ödmjukhet!:) Som ni väl vet så har jag inte heller träffat Mr right eller Big;) Såg precis på Bridget Jones o blev lite kär i Colin Firth-so bring him on;) Önskar mina läsare ett gott slut o ett gott nytt år,2013!!!:* Becca

Inga kommentarer: