torsdag 13 december 2012

Torsdag-slutet på veckan:

Sitter framför Halv åtta hos mig,nissen bredvid och ett glas vitt o julmysigt härhemma!:) Repade på scenen idag med de små,och imorgon är det dags för dem att uppträda:) Kul! På rasten åkte jag o en krasslig Becka till Mobilia-tog en latte i våra nya fina muggar därifrån. Vad händer för er i helgen? Imorgon kommer ju Angie o kollar in musikalen,hemma rätt sent så blir bara lite tv-mys:) På lör går vi på Brunch eller tar en lunch-umgås iaf:) På kvällen ska jag o Becka ses, tror det blir Emporia o Vapiano igen:D Vi pratar om att resa ihop i sommar-såå kul!!! Hon är full av energi-såna människor behöver jag i min närhet! Vi lär ha kul;)) På sön blir det nog en lugn dag,ev träning. Puss på er o mysigt slut på veckan... Becca

Inga kommentarer: