söndag 23 december 2012

Nails,emporia o vapiano

Började dagen igår med att fixa mina naglar hos finaste Milena:) Hon har verkligen något speciellt o är långt ifrån Svensson o BORING;) Direkt när jag kom sa hon:I love your voice! Hur vanligt är det? Hon är väldigt öppen o omtänksam! Naglarna blev Jättefina,mörka denna gången o det passar jag verkligen bra i:) Fick nagellacket av henne,snällt! Under em peppade jag en bekant som mår psykiskt dåligt... Tror det hjälpte lite,o hon stannade här med djuren när jag tidig kväll åkte mot Emporia för att möta Angie;) Men jag är ingen shopping människa alltså... Blir uttråkad jättesnabbt... Så det var jätteskönt när vi äntligen satte oss på Vapiano... Pasta blev det,min mage klarade det inte så bra-det var gott men sjukt mäktigt!!! Mysigt ställe dock,blev 2 glas vitt till;) Sen hemåt såå trött.. Men några klappar blev det och mycket mysig lördag! Becca

Inga kommentarer: