onsdag 12 december 2012

Längesen...

Det var väldigt längesen jag var kär eller hade någon nära... Vill vara väldigt öppen med er nu... Att vara singel är inte alltid en dans på rosor,det är inte heller ett förhållande alla ggr... Jag har nog grävt ner min kärlekssida sedan några år tillbaka-lätt hänt efter en massa missöden/tråkiga händelser,liksom tappat gnistan o lusten till att ens tro att jag kommer hitta någon bra... Jag har inte orkat prata killsnack,romantik eller liknande... Men nu börjar jag närma mig en lust o tro igen-jag är inte säker på något vis,men bara det lilla hoppet gör mig gladare och jag tror att jag har Rebecka att tacka för det litegrann,såklart även GUD! Jag vill nämligen aldrig bli en negativ person på något plan,och det är ju bara jag som kan sätta mitt eget värde/pris och det ser rätt bra ut;) Glöm aldrig att inspirera folk i din närhet! Tack Becks!!! Becca

2 kommentarer:

Becks sa...

Love you sister! Du är underbar. Puss!

Beccas sida sa...

Tack fina!:)