onsdag 26 december 2012

Kväll

Tog ett skönt bad,smorde in mig i Clarins härliga o bästa lotion efteråt:) Pratade sen med Angie länge-piggade upp!;) Ätit oxfilé ikväll,kollade nyss på två på resa-de var i Tel Aviv,det är jag sååå sugen på att besöka någon gång. Snart börjar en svensk mini serie på SVT1 som jag ska se-Fjällbackamorden. Hade eg en nageltid imorgon-då tyvärr 2 redan gått sönder:( Men känns lite oproffsigt att sitta där o snörvla o nysa söta Milena i huvudet:) Men kommer fixa något ärende och förmodligen ska jag även äta kalops hos min mamma imorgon,Me like!:)) Tyvärr blir det ju inte Kph... Får åka dit om typ en månad!:) Imorgon är där även en jul-jazz konsert i Wesleykyrkan kl 18:) Funderar på att gå dit. Ska nog poppa lite popcorn nu o göra en god kopp te. Imorgon ska jag inte upp o jobba,jag är ledig-kan vara uppe sent och kan gå upp sent-jag ska vara tacksam! Ha en skön kväll! Becca

Inga kommentarer: