måndag 3 december 2012

Måndag-good day!

Det är en bra måndag,jag är på bra humör:) Bara lite trög i magen,så Beckan fick släppa av mig vid torget så att jag fick en liten promenad-så jag skulle kunna bajsa mer:D Ni vet rörelse är mycket bra för tarmen;) Usch haha... Vi är så tramsiga jag o den andra Beckan...R kallade mig gammal kärring pga problemet,det stämmer nog-skyller på rödvinet i helgen-tål verkligen inte det, men det är ju gott! Nog om bajs... Hade ett bra utv.samtal imorse,o vi har övat i kyrksalen-stora scenen inför julmusikalen-inte helt lätt med små,men det gick bra o det är så kul! Har nyss druckit mitt nya kanel ayurveda te-gott o spicy;) Måste äta något nyttigt ikväll-min coach är på mig,så ikväll blir det lax o sallad-gott! Kanske lite popcorn eller surdegsknäcke-såå gott..! Lykke på tvn,ett bad blir det nog med,och imorgon behöver jag inte vakna förrän 7.40-Me like...:) Just det! Nyss köpt en massa kläder från HM igen... De har stor rea nu, jag köpte en massa stickade tröjor,mössa,tights,strumpbyxor bl.a. Have a good One,Becca

Inga kommentarer: