onsdag 26 december 2012

Tacksamhet och orättvisor

Förra inlägget var heldeppigt... Jag är inte deppig,bara halvt haha;) Ville mest konstatera livets olika orättvisor. Och nu vill jag skriva ner saker som jag är otroligt tacksam över,som andra kan uppleva som orättvist. Lite för att du också ska hitta några saker i ditt liv just nu att känna glädje över!:) •Att jag har en egen lägenhet. •Att jag har några riktigt ärliga vänner/relationer i mitt liv. •Att GUD har hittat mig och jag verkligen hittat honom igen:) .•Att jag har en fast anställning på en grymt bra skola/arbetsplats och en helt ok inkomst varje månad (med tanke på väldigt lite utbildning)•Att jag är en öppen person. •Att jag nog har minst en härlig resa att se fram emot nästa år:) •Att jag blivit en rätt stark person-trodde jag inte för typ 10 år sedan haha,dessutom på egen hand! •Att trots våra gräl o olikheter så har jag en otroligt generös o hjälpsam mamma:) •Att jag fortfarande har mina underbara djur i livet-de ger mig glädje o mycket värme och myys! •Att jag bryr mig om andra människor,aldrig sviker människor i min närhet! Finns så många oärliga/falska människor i denna värld-de har inget att hämta här;)•Att jag verkligen står på mig när det gäller det andra könet,går inte ens med på ett möte om han har verkar ha sex-intentions eller han verkar rädd/barnslig osv-det går fet bort!!! Älskar att jag är hård där,för det måste man vara,inte ute efter drama eller ett sex-äventyr haha-och då är det rätt enkelt val alla ggr:) Vad är du tacksam över? Love, snörvel-Becca

Inga kommentarer: