torsdag 20 december 2012

Snart jul o ledighet...

December har för mig (likt för så många andra) varit stressigt o intensivt.. Men varit mycket kul samtidigt med att glädja de äldre o ensamma,att ha Nobelfest,julmusikalen o allt annat... Idag gick vi med våra små till kyrksalen där eleverna hade skolavslutning,vår chef höll som vanligt ett mycket vackert tal:) Fått några julpresenter ifrån några föräldrar,och jag ska köpa mina nu i helgen. Min mamma fyller 64 på söndag,så då firar jag henne med middag ute:)Hon blev pensionär idag!!! Ny epok i livet av lugn som hon saknat-alltid jobbat hårt o kämpat på egen hand! Jag är julledig 22-7/1 förrutom d2/1 då jag ska jobba. Har ett Köpenhamnsbesök inbokat,kompisdejter,kyrkan o träning inbokat so far!:) Mycket mystid med de små med:) Kram,Becca

Inga kommentarer: