lördag 15 december 2012

Helg friends

Dansar runt för mig själv i köket,lite rödtjut i glaset o ljus med pepparkaksbak doft tänt,mysiga kläder på,snart ett bad,promenad,bad o tvmyys till Så mycket bättre o te+clementiner o pepparkakor:) Försöker rycka upp mig,för sanningen är den att jag känner mig sjukt trött o sliten,aningens tråkig idag haha... Men blivit en del på jobb... Sena kvällar+sjuka kollegor.. Julmusikalen var en hit! Angie var guld värd som hjälpte oss på scenen med våra sötnosar:) Vi kom hem rätt sent,köpte gott bröd med gott pålägg o drack vin o babblade till mitt i natten:) Härligt med goda vänner!Fick också oväntade onyktra,söta men suddiga meddelande-ja klart att sånt händer mig...;) Svarade inte,men hörde en del tokiga meddelanden:D Av någon anledning verkar killar som blir intresserade av mig bete sig som fjortisar! Men Gud leder mig väl rätt en dag... To be continued... Sugen på en promenad,men såå slaskigt...:/ Får se hur det blir. Tror jag ska träna imorgon-verkligen dags!!!:/ Ska nog ringa Becks nu-hon är krasslig o jag såå trött.. Så vi får ses en annan dag:) Åt en mysig dansk lunch hos mami innan-smörrebröd med lax o räkor o snaps+öl,med Angie o Stina. Ha en fortsatt mysig helg vännen,Becca

Inga kommentarer: