söndag 30 december 2012

Espresso house,Emporia o Myyskväll...

Igår hade jag verkligen en skön dag! Jag behövde rastas lite;) Alltid en balans det där... Mycket ledighet utan sällskap är inte så kul,samtidigt har jag varit sjuk och har några nära vänner på andra orter,så det är inte alltid lätt med sällskap. Kanske därför jag drömt om alla möjliga ex de senaste nätterna haha:) Tillbaka till igår... Jag storhandlade-blev svettig direkt där i kö och trängsel,febern som lämnar kroppen väl. Fick en massa goda grejer med mig hem+lite vin o bubbel:) Senare på em mötte jag upp Becks på Espresso house här på Limhamn,vi skrattade,catchade up och drack kaffe,jag tog en hallon/kardemumma muffin-sååå god,sen bjöd Becks på en smoothie med:) Myys! Sen åkte vi till Emporia,tittade runt lite bara-ni vet jag är ju fattig nu:( Men vi hade jättekul ändå:) Med Becks behöver man varken pengar eller vin för att ha kul! Sen hemåt o jag njöt verkligen av min ensamtid med djuren,lite rödvin i glaset och mysiga Stjärnorna på slottet, o lite italian food:) Det är den där perfekta balansen man vill åt... Lite sällskap o lite ensamtid! Becca

Inga kommentarer: