söndag 16 december 2012

Träning o kvällsmys

Yes jag gick på Zumba tidigare ikväll:) En supergullig,dansk (o glad förstås)instruktör, tufft pass,jag har ju inte tränat på några månader så det kändes som att jag skulle svimma! Kunde knappt gå normalt efteråt,skakig och yr,men sååå skönt o bra musik! Kanske går imorgonkväll igen;) Så bra för att rensa tankarna... Köpte en sallad på Go Green-la till några grejer hemma) jättegod med bl.a. kyckling,soltorkade tomater,pinjenötter o fetaost. Tvättat lite,tog ett bad med härlig spa-olja i, och sköna produkter:) Tog en kylande gel ifrån Decleor på mina trötta/ömma ben. Nu sitter jag i bädden,med rosa myskläder/pyjamas o känner mig nöjd o mkt fresh! Tar snart en kopp av mitt goda kanelte:) Ska lägga mig rätt tidigt ikväll. Sov gott! Becca

Inga kommentarer: