måndag 17 december 2012

Bra men trött måndag!

Sov typ inget inatt...Den där Celsius drycken på träningen igår tror jag var boven.. Koffein o annat uppiggande i...Annars är den jättebra till träning!;) Men jag o Becks har haft kul!Blev som oftast en snabb mobilia sväng på rasten,vi tog en kaffe o delade en pepparkakscookie. När man får sin kollega att kikna o gråta av skratt,då är det lyckat:D Imorgon väntar lite julfirande med barnen,o på kvällen julmiddag med personalen-o vi är måånga,kul! Får ta med den lilla svarta till jobb imorgon+smink-hinner inte hem nämligen,så jag har hundnannny:) Kvällen hemma började med att jag vilade,sen plingade Stina på,så vi tog en öl o en god baileys ihop,snackade en massa+kollade lite av bästa Lykke:) Nu är kl mycket,jag är nybadad p tänkte ta en macka,läsa lite,sen sleep! Hasta manana-just det!!!-jag har en grym träningsvärk o det brukar jag inte få så lätt,grymt;) Vi ska bli fit ta va hehe:) Becca

Inga kommentarer: