måndag 24 december 2012

En bra start!

Började dagen med att byta julklappar med granne Stina:) Sen fixade jag lite klappar o annat till djuren,för att sen skynda o möta upp gulliga Catharina utanför Wesleykyrkan:)) Stämningen var på topp! Trumpet som spelade in julen med vackra röster på kyrktrappan. Sen in i kyrkan för att lyssna på fina o viktiga ord om Jesus. Vi sjöng även fina psalmer o sånger ihop. En tro utan ett aktivt deltagande ger inte så mycket-så var inte rädd för att be om vad ditt hjärta känner,om styrka etc... Ge av dig själv till andra,besök en kyrka eller flera-som jag för att se vart du känner dig hemma till slut...Believe Me,det har gjort sååå mycket med mig!!! Låt Gud leda dig,o lita på honom o ta det lugnt! Nu har jag o min mamma nyss druckit champagne o ätit laxsnittar:)Snart anka,gott rödvin o goda tillbehör;) Sen julklapps öppning o jag måste ta en skön julpromenad med;) Ha det underbart ikväll! Och hoppas ingen sitter ensam... Ser verkligen upp till Immanuelskyrkan som arbetar idag med att ge god mat till alla behövande eller ensamma därute! Love and Blessings,Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go Jul :) mr

Beccas sida sa...

God jul till dig mysterious Mr;))