söndag 2 december 2012

Nails,middag,promenad o tvmys

Min lördag var strålande:) Började dagen med en skön Nisse promenad med lite snö i luften o kallt! Me like... Sen mot Unisax där jag numera kommer göra mina nails-(förra stället är stängt) Men jag blev väldigt glad när jag på en gång kände en väldigt bra kemi med nagelbyggaren där:) Väldigt gullig tjej! Intressanta samtal o jag kom hem med fina vinröda naglar-känner mig feminin igen-YES;) Senare på em in mot stan o Elysse där jag o Angie åt fondue o Johan tog black and white. Vi hade en mysig stämning under kvällen... Kommer bra överens vi tre:) Glad att Johan is back again. Sen åkte jag o Angie mot Limhamn, vi tog en härlig promenad i G.limhamm,under tiden hämtade Johan en flaska glögg hemma hos sig:) Sen kollade vi alla tre på Så mycket bättre o drack glögg,lite vin o lite Juliga tillbehör. Vi såg en del av SATC filmen innan Johan cyklade hemåt o vi gick o la oss. Härlig stämning med gulliga vänner! Becca

Inga kommentarer: