onsdag 26 december 2012

Mycket ensamtid...

Aningens trist att två saker blivit avbokade i jul:( Det första var en mysig promenad med min fina,gamla vän Annsofi,det andra är min Kph dag imorgon... Med Angie,och några av mina danska släktingar skulle nog också möta upp oss... Och snart åker Angie till USA... Det är ju så att när man bor själv,blir dessa möten lite extra viktiga... Så var glada ni som har mer sällskap i jul-lättare att hitta på roliga saker då:) Men många tar det för givet,det märker man! Älskar att vara själv ibland,men några dagar i streck o dessutom sjuk o lite fattig-not à good combo;) Men jag har några roliga saker att göra med friends denna ledigheten-thank god! Men visst är det konstigt att vissa människor kommer från en stor familj,har syskon som står upp för dem,pojkvän större delen av livet,sen egen stor familj... Och vissa som jag ingen stor familj,inte bästa familjeförhållanden,och aldrig ens varit sambo-trots många pojkvännen när jag var lite yngre... Bara en tanke! Och tänk er för nästa gång ni klagar över något litet med era nära o kära,eller inte uppskattar en släktmiddag,eller bara bjuder in bekvämt andra par eller barnfamiljer... Väldigt trista o ego typer i mina ögon. Blir ännu en dag i mjukisbyxans tecken framför tvn med mina mysdjur;) Becca

Inga kommentarer: