tisdag 17 maj 2011

Dagens:


Dagens humör: Rätt positiv o nöjd,aningen stressad på fm med möten o grejer...
Dagens musik:Swedish house maffia.
Dagens sms: Ifrån en jättetrevlig United tjej-Emma som ville bjuda med mig på "connectgrupp"-modernt ord för bönegrupp=man sitter ett litet gäng ihop o ev ber tillsammans men också pratar om vardagslivet-lycka/sorg o allt som det innefattar:)
De skulle iaf ses på Waynes imorgonkväll.
Dagens höjdpunkt:Måste vara vrålskratt tillsammans med mi amiga latina:D+ett samtal om tro och Jesus med en annan kollega.
Dagens sköna: Mysiga o glada HEJ ifrån alla barnen-de märker när man varit borta<3
Dagens nöjd:Mitt utvecklingssamtal idag gick bra,nöjda o trevliga parents.
Dagens dryck:Vatten,Vitamin well o en liten öl nu(-jag vet inte bra kalorimässigt,har syndat lite mer också idag...)
Dagens gulliga:Namnsdagspresenter ifrån min mummy<3 O tack Anna o Karin för grattishälsningar btw:D I LOVE MY NAME!!!
Dagens klädsel:Black.
Dagens make-up:Lite mineralfoundation (tromborg)+lite vanlig ifrån (Clarins)vinröd ögonskugga (makeup store),mascara (max factor),Läppglans rosa(-Estee lauder)+eight hour cream-(Elisabeth Arden)
Dagens blogg:Tess Montgomerys på- stureplan.se
Dagens ser fram emot: Att sitta framför tvn o kolla på "Desperate housewifes",äta lite sallad o mysa med mina små liv<3 Ha en skön tisdagskväll-snart helg igen va?;)Becca
P.s Bilden är ifrån min avd,där jag låg o läste bloggar/slappade på rasten idag:)

Inga kommentarer: