måndag 9 maj 2011

Gud är god...

Lördagen o söndagen mådde jag kasst i min mage (som vanligt-förresten har inte berättat att jag hade bakterier i magen på det där testet,men det låg på gränsen så därför får jag ingen behandling-hur surt är det???? Kan ju knappt dricka eller äta ngt innan jag får ont o obehag:( Nåja nog om det! Jag började dagen med runda med nissen som vanligt,sen blev jag bjuden på sillamacka o en öl i min mummys trädgård (o dettackar jag aldrig nä till;) Var osäker på om jag orkade följa med till kyrkan-men är såå glad att jag gjorde det...Fick också reda på att mitt klipp skulle visas igår...Pirrigt men kul! Så jag tog mig dit...Vilken stämníng där var...fullt med folk-tänk er en stor konsertsal! Såååå nice;) Mitt klipp kom o jag tyckte lite både och faktiskt-mitt uttal tyckte jag var helt ok,o jag gillade verkligen min röst o min story tycker jag är skitbra-MEN med min dåliga självkänsla så kände jag mig FUL O TJOCK:(Trist...Kameran lägger ju på lite kilon med-vilket blir fult på en som redan är på gränsen:/ Men kul med fina kommentarer efteråt:D Kommer lägga in en liten grej här på det i dagarna(men väldigt kass kvalitet)o storyn (somär mest väsentlig) Vi hade en gästtalare ifrån Australien där som var superbra o så peppande! Jag grät nästan (somvanligt när jag känner guds närvaro)Otroligt fin em/kväll som avslutades med Kebabpizza köp-sjukt god!!!

"Righteous living leads to favor" Becca<3

Inga kommentarer: