söndag 22 maj 2011

Skön Lördag!





Lördagen har börjat bli min absoluta favoritdag på helgen,o den har blivit mkt spontan de senaste helgerna-me LOVE! Igår så började min dag med SOL i trädgården (hett igår!!!)Åt lite frukost (fick lov att äta ordentligt)så det blev drickyoggi,croissant,chokladmjölk,latte o fruktsallad:) Sen bjöd jag "Stinis" (min granne o vän)på 2 glas vin,o sen fick jag en god camparidrink med färskpressad juice i av henne:) Vi var ute hela dagen tillsammans-älskar att umgås med människor i olika åldrar som ni väl vet? S är ju 65 o jag älskar när snacket blir mindre ytligt/omoget o mindre om män-blää, SÅ trött på att prata om män (om det inte är ngt jättespeciellt som hänt förstås!) Iaf,jag hoppade möllan ännu en lördag, för jag ville hålla mig till limhamn-o vi var båda sjukt hungriga,så vi gick till "cutty sark" där vi tog en öl (staropramer loves it)delade en nachostallrik, o sen blev det hamburgaretallrik för mig o sniglar för henne-mums alltihop,sen rullade vi hem hihi till henne,tog en baileys o en annan liten likör hos henne+ett glas rött,innan jag (tidigt)gick in till mig o halvkollade "kriminalare" innan sängen kallade-Verkligen skön dag,vädret gör såå mycket,jag har nyligen börjat inse hur mycket mer positiv jag blir av SOLEN!:D Becca<3

Inga kommentarer: