söndag 22 maj 2011

Nu=sunday:)




Söndagskväll är det nu...Jag började även denna dagen med SOL i trädgården,lite skvaller o en lite sen frulle,Stinis kom ut o vi satt en liten stund,för det var inget vidare väder idag (eller lite fram o tillbaka)Nu har det precis åskat jättemycket o regnat!!!
Men helt ok en söndagskväll när man ska städa lite o MYSA:) Jenny kom hit vid 12tiden,vi gick till "Sea" där de har lite blandad mat-jag tog kinamat o Jenny tog pizza. Mysigt att ses igen,det var nämligen ett litet tag sedan (för att vara oss)Tror att vi kommer hänga en hel del i sommar-hon är lärare o alltså ledig hela sommaren:) O jag är ledig hela juli(+min lilla nice-resa:)
Nu är det kväll,jag ska skynda o diska,även sortera lite kläder+bada o lite sånt,kolla bachelorette o lite annat mysigt+äta rester av min kinamat o glass o popcorn:P Ja jag följer inte en dag i veckan slaviskt-MEN jag gör mycket ändå- så jag tror att det kommer märkas/synas lite längre fram;)Ex på vad jag gör:Unnar mig mer sällan än tidigare godsaker som är onyttiga,tar typ aldrig mer än en portion,minskat på kolhydraterna,inte ätit en macka på jobbet på minst en månad nu-förr blev det lätt 3 om dagen...Nu väljer jag knäcke/fil/gröt istället. Bra va?! Jag har aldrig haft jättebehov av SÖTT o snacks o sånt,så för mig är det viktigast att äta lite mindre portioner mat/kolhydrater! Gotta go folks,Becca<3

Inga kommentarer: