lördag 28 maj 2011

Min lördag






Dagen började med en promis med nissen o en take-away latte i solen i trädgården:)
Sen rusade jag iväg för att fixa nailsen,(angie var hemma för nisses skull)
Kom hemom för att prova några klänningar som Angie ska sy in till mig inför resan.
Sen åkte vi in till Mobilia eller coop först,sen mobilia-hittade billigaste väskan på coop-så dyrt det är med resväskor:/ Vill inte lägga mkt pengar på det nu...
Gick sen mot mobilia,in på apoteket o handlade en massa där-småflaskor med tvål etc,åksjukearmband känns liite mer tryggt,(men tror o hoppas att jag inte kommer må illa)Köpte en "strap on" nä "strap less" haha! BH (av mamma)som passar till klänningar o linnen. Sen mcdonalds-nyttiga vi varit i helgen(-mår nästan illa på onyttig mat nu...)
Fixade även min fina klocka med nytt batteri+fick ny rem:) Åkte sen hemåt,trötter... Busat med Angie ikväll...Loggade in på hennes sida o skrev:"Snart ska det stekas i troppan,champagnen ska spruta över våra rosa skjortor-kommer bli nice";D hahaha, so NOT her:D Ska bli skönt att mysa solo med mina finaste ikväll<3 Framför kriminalare o något gott-kanske med ngt fräscht som melon. Ha en fin lördagskväll sötisar:* Becca P.s det fina paketet med kylskåpsmagneter var ifrån Pernilla-till min nya kyl,min e trasig..

Inga kommentarer: