tisdag 10 maj 2011

It started on a tuesday afternoon....


HAHA hur har ni det mina friends? Jag har det super... Trots att jag var sjuktligt trött när jag skulle upp så hittade jag energin där ngnstans under morgonen-pga mitt nya hår o mina roliga o söta kids...o kollegor<3
Haft det bra,vi jobbar nu med miljötema-o det är mkt roligare än vad jag trodde,man kan göra såå mkt, o barnen älskar det!:) Dessutom hade vi utegympa i fm-såå nice väder...
Mina kollegor hade haft det jättebra i Wien (såklart saknat mig haha;)Hade en mysig rast med Marisela idag-min favvis på hela stället...<3 DU BETYDER MYCKET FÖR MIG AMIGA!
Nu har jag varit en upplysare/terapeut(-jag säger inte ang vad;) O pratat i tele med Angie också.
Maten är i ugnen-blir lax o wokgrönsaker ikväll även en veg.vårrulle till förrätt...(not many carbs!)varit sååå onyttig i helgen så det behövs...:/
Nu blir det tända ljus,mys med mina bebisar-wannabees) o kolla Desperate housewifes:)Vill även beställa på hm.com-sommarkläder,(visar er senare)för det behövs BIG TIME! Puss fina läsare! Becca

2 kommentarer:

Anna sa...

Fiiin du blev i håret!! :) Puss

Beccas sida sa...

Tusen tack söta Annis!!:)