torsdag 26 maj 2011

Go shorty its your birthday...;)

Yes idag är man 33 år-wow...Som vanligt är jag FÖR att fira allt möjligt,även detta! Fortfarande lite som ett barn;) O lite mer typ amerikansk än svensk o diskret/nertonad..Varit fjollig idag o sagt till de som glömt att JAG fyller idag:D
Barnen har varit supersöta o grattat mig...kramat mig o pratat supermycket med mig idag<3 Fått teckningar med...

Efter jobbet kom jag hem o blev glad av att mötas av att Stina hade varit ute en långrunda med nissen+lämnat en påse med ett jättegott bubbelrosé o blåbär till mig:)
Sen blev det supergod middag o gott vin hos min mams<3
Nu hemma,har besvarat en del av alla fina wallposts som jag fick på facebook idag:D
Fått ca 70st...! En del väldigt söta meddelanden...Blev riktigt rörd av vissa...<3


Har såå många söta girlfriends...Tror inte det motsatta könet har "sett den rätta" Rebecca o det stör mig samtidigt som jag känner screw U!!! Tagit så mkt skit som jag inte är värd,så man vet knappt in eller ut:/ Nu kom "Heal the world" mycket bättre haha...Kontentan är iaf att jag vill ha en man som ser mina sidor,förstår vad jag vill ha,uppvaktar mig- utan att tänka på sig själv hela tiden...När jag hittar det mina vänner...o samtidigt en MAN i detta "fina" då smälter jag..JUST NU känns det mörkt o det har gjort så i MÅNGA ÅR NU!!!

Nu chattade jag nyss med "Poker"-remember him?! HAHA, han ville festa med mig...Kände mig gammal o klok=tråkig som sa nej...Klart det vore kul att gå ut med en blond,smal,snygg,lång o UNG! lamm/kille...:P Men men, jag har väl blivit äldre...det ösregnar o jag ska upp tidigt imorgon;)Becca (P.s Nu är det uppe i 73 vänner som grattat!)

Dagens:"Livet är för kort för att man ska strunta i vad hjärtat säger en".

Inga kommentarer: