söndag 1 maj 2011

A great weekend!






Först blev det en snabb frukost i trädgården(-hade bråttom iväg för att fixa nailsen)Blev t.om lite av en champagnefrukost med en massa gott o onyttigt..

Rusade iväg för att få fina nails,gick bra. Sen mötte jag upp Angie o tog en take-away latte på väg till småbåtshamnen här,såå mysigt o soligt var det:D vi tog ett glas vitt o räkmackan-myys!

Tele ringde ang inspelningen,så det blev inte lika lugnt som jag tänkt,men KUL:) Sen rusade vi iväg mot AC,hennes mamma var också där,vi åt gott o MYCKET som vanligt-mådde lite illa efter för mycket mat o rätt fet mat igår:(
Men det var superfint gjort o gott! Man tänker alltid att man ska vara lycklig över sitt eget liv,när man ser en människa som har det så dåligt som hon har det,hon är VÄLDIGT isolerad..samtidigt är det svårt att få bukt med det för hon inser inte allt själv-insikt är A o O...!
Sen blev det en snabbis till mobilia,där det som vanligt blev kicks-shopping för mig..;) En Clarins foundation i nyansen "honey" och en "Max factor" mascara,fick lite prover till med:D Sen var det LUGN KVÄLL hemma,behövdes...men självklart var inspelningen i huvudet hela tiden...Hur ska jag skriva min story på engelska o lite sånt,hur kommer jag se ut,kommer jag känna mig avslappnad etc...:/
Gjorde färdigt storyn för en stund sedan,det blev på svenska så en annan tjej ska översätta också ska jag prata in det med min röst sen..PIRRIGT VÄRRE...! Ska iväg om en liten stund,så jag får hoppa in i duschen nu,sen mot bo01 för inspelning vid havet...Hoppas på trevliga kameramän nu:) And wish me good luck:* Självklart kommer jag lägga in klippet (om det är möjligt)lite längre fram. Ha en skön söndag,det ska jag! Becca

Inga kommentarer: